կարևոր
1051 դիտում, 1 շաբաթ առաջ - 2021-06-11 23:31

Փաշինյանի գլխավորած «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության լոգոն էլ փոխառված է թուրքականից, ինչպես և՝ նախընտրական կարգախոսը

Փաշինյանի գլխավորած «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության լոգոն էլ փոխառված է թուրքականից, ինչպես և՝ նախընտրական կարգախոսը

Թուրքիայի առևտրի նախարարությունը տարիներ առաջ որոշել է ստեղծել հատուկ լոգո, որը կփակցվի թուրքական ապրանքների վրա՝ խորհրդանշելով դրանց՝ տեղական արտադրության լինելը։

«Yerli Üretim-Տեղական արտադրանք» տարբերանշանը զարմանալի զուգադիպությամբ նման է 2018 թ. մայիսի 8-ից 2021 թ. հունիսի 20-ը Հայաստանում իշխած «խաղաղասեր» «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության տարբերանշանին, կուսակցություն, որի 3-ամյա կառավարման ժամանակ կորցրել ենք Արցախի 75 տոկոստ, թուրքին է հանձնվել 187 գյուղ և քաղաք, 107 դպրոց և 17 մանկապարտեզ, 161 վանք ու եկեղեցի, 591 խաչքար, 39 սրբաբայր, բերդ, ամրոց, 4000 մշակութային կոթող, 12 թանգարան։

Վերջին 3 տարվա իրադարձությունները համադրելով՝ կարելի է ասել, որ Թուրքիայի հայաստանյան Yerli Üretim է նաև վերոնշյալ աղետաբեր կուսակցությունը։

Ավելի վաղ նշել էինք, որ «Քաղաքացիական պայմանագիր» կուսակցության նախընտրական կարգախոսն էլ՝ «Ապագա կա», ոչ թե Նիկոլ Փաշինյանի թիմակիցներն են ընտրել, այլ այն փոխառվել է թուրքական «Բարօրություն» կուսակցությունից:

Թուրք քաղաքականների կարգախոսը՝ «/Burada/ Gelecek Var» թուրքերենից թարգմանաբար նշանակում է «/Այստեղ/ Ապագա Կա»։