330 դիտում, 2021.01.14 16:13

Ինչ տվյալներ են հավաքում օգտատերերի մասին հայտնի մեսենջերները

Ինչ տվյալներ են հավաքում օգտատերերի մասին հայտնի մեսենջերները

ՀՀ ԱՆ Անձնական տվյալների պաշտպանության գործակալությունը հրապարակել է տեղեկություններ, թե որ հայտնի մեսենջերները ինչ տվյալներ են հավաքագրում օգտագործողներից: Այսպես. 

WhatsApp. Հետևյալ տվյալները կարող են հավաքվել և կապակցվել անձի հետ.

սարքի նույնականացուցիչ, օգտագործման մասին տվյալներ (գովազդային տվյալներ), վերլուծություն (գնումների պատմություն, տեղակայման մոտավոր վայր, հեռախոսահամար, օգտագործման մասին բովանդակային տարաբնույթ տեղեկություն այլ պրոդուկտների հետ կատարվող գործողողություններ, գովազդային տվյալներ, խափանումների մասին տվյալներ, արտադրողականության մասին ու դիագնոստիկ տվյալներ), պրոդուկտի անհատականացում, հավելվածի ֆունկցիոնալություն (գնումների պատմություն, վճարումների մասին տեղեկություն, տեղակայման մոտավոր վայրը, էլ. փոստի հասցե, հեռախոսահամար, հեռախոսագիրք, оգտագործման մասին բովանդակային տարաբնույթ տեղեկություն, օգտագործողին աջակցման մասին, օգտագործողի ու սարքի նույնականացուցիչ, գովազդային տվյալներ, խափանման մասին տվյալներ, արտադրողականության մասին ու դիագնոստիկ տվյալներ)։

Signal- Այս մեսենջերը հավաքում է հետևյալ տվյալները, որոնք օգտագործողի անձի հետ կապակցված չեն.

հավելվածի ֆունկցիոնալություն (հեռախոսահամար)

Telegram- Հետևյալ տվյալները կարող են հավաքվել և կապակցվել անձի հետ.

հավելվածի ֆունկցիոնալություն (անուն, հեռախոսահամար, հեռախոսագիրք, օգտագործողի նույնականացուցիչ)

Facebook Հետևյալ տվյալները կարող են օգտագործվել օգտագործողին այլ հավելվածներում ու web-կայքերում հետևելու համար.

կոնտակտային տվյալներ (ֆիզիկական հասցե, Էլ. փոստի հասցե, անուն, հեռախոսահամար), նույնականացուցիչներ (սարքի ու օգտագործողի)

Հետևյալ տվյալները կարող են հավաքվել և կապակցվել անձի հետ.

այլ տեղերի գովազդներ (գնումների պատմություն, ֆինանսական տեղեկություն, տեղակայման ճշգրիտ ու մոտավոր վայրեր, ֆիզիկական հասցե, էլ. փոստի հասցե, անուն, հեռախոսահամար, հեռախոսագիրք, լուսանկար, տեսանյութ, խաղերի ընթացքի բովանդակություն, որոնման ու դիտման պատմություն, սարքի ու օգտագործողի նույնականացուցիչ, այլ պրոդուկտների հետ փոխգործակցության մասին տվյալներ, գովազդային տվյալներ, խափանումների մասին տվյալներ, արտադրողականության մասին ու դիագնոստիկ տվյալներ), նաև գովազդ կամ մարքեթինգ մշակողից (այս դեպքում՝ developer), վերլուծություն, պրոդուկտների անհատականացում ու հավելվածի ֆունկցիոնալություն։

Այս ամենը հաշվի առնելով անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել, թե ինչ տվյալների եք հասանելիություն տալիս հավելվածներին, դրանցից որոնք են պարտադիր, իսկ որոնք ոչ։